Nüve Forum

Nüve Forum > eğlence > Moda-Güzellik > Diyet - Fitness > popo kaldırma güzel bacaklar - galeri

Diyet - Fitness hakkinda popo kaldırma güzel bacaklar - galeri ile ilgili bilgiler


Güzel bacaklar zor değil! FORMSANTE DERGİSİ Tatile çıkmayı planlayanların en büyük endişesi mayo giydiklerinde gözler önüne serilen formsuz vücutları. Ancak bir haftalık yoğun bir egzersiz programıyla sıkı bir popoya ve

Cevapla

 

LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 02.08.07, 00:19
nuvekolik
Ziyaretçi
 
İletiler: n/a
Standart popo kaldırma güzel bacaklar - galeri

Güzel bacaklar zor değil!

FORMSANTE DERGİSİ


Tatile çıkmayı planlayanların en büyük endişesi mayo giydiklerinde gözler önüne serilen formsuz vücutları. Ancak bir haftalık yoğun bir egzersiz programıyla sıkı bir popoya ve düzgün bacaklara kavuşmak imkansız değil!

DÜZGÜN BACAKLAR İÇİN
Bikini ile havuz ya da deniz kenarında boy gösterirken artık bacaklarınızla gurur duyacaksınız. İstikrarlı bir egzersiz programı ve destekleyici kozmetik ürünlerle sıkı ve düzgün bacaklara kavuşmak mümkün. Öncelikle kullanacağınız kremler ile ilgili birkaç kısa bilgi verelim. Duşta ve sonrasında kullanılan pek çok farklı selülit giderici jel ya da krem bulunuyor. Bu kremler sağladıkları mikro-sirkülasyon sayesinde dolaşımı hızlandırıp bacakları rahatlatıyor ve yağ yakımına yardımcı oluyor. Ürünleri ayak ucundan popoya kadar minik ve düzenli daireler çizerek sürün. Etkili bir sonuç için bu masajı her bacak için en az 2 dakika uygulayın. Bunun dışında duşta arka arkaya sıcak-soğuk su banyosu yapmak da dolaşımınızı hızlandırabilir. Tavsiyemiz, saydığımız tüm bu yöntemleri kombine ederek düzenli uygulamanız. Böylece sorunlu bölgelerde hücrelere kadar nüfuz etmeniz mümkün olabilir.

ÖNERİ: Egzersiz programımızı uygulamadan önce önemli bir noktayı hatırlatmakta fayda var. Sabah kahvaltıdan ve akşam uykudan önceki saatler, spor yapanlar için yağ yakımı açısından en uygun saatler. Çünkü sabah saatlerinde vücutta karbonhidrat bulunmadığı için vücut gereken enerjiyi, yağ depolarından karşılar. Akşam ise spor yapıldığı ve yağ yakımı hızlandığı için vücut metabolizması yattığınızda da yağ yakımına devam eder.

En etkili bacak egzersizleri

1.Yana açma: Kısa ve esnek bir ipi ayak bileklerinize bağlayın. Bacaklarınızı omuz açıklığında açın. Bu arada ip gevşek bir şekilde durmalı. Sırasıyla bir kez sağ bir kez sol bacağınızı, yerden 10 santim kadar yukarı ve yana doğru açın. Açtığınızda bacaklarınız hafif zorlanmalı. Bu hareketi üç kez sağ üç kez sol olmak üzere 20’şer kez tekrarlayın. Eğer bu hareket sizi zorlamazsa, ipin çapını biraz daha daraltıp yana doğru daha geniş bir açı yakalamaya çalışın. Tekrar sayısı ise aynı şekilde olmalı. Bu, bacakların dış kısmı için ideal bir çalışma. Ayrıca kaslarınızı çalıştırırken dengeyi de geliştiriyor.

ÖNERİ: Bu egzersiz, müzik eşliğinde yaklaşık 5 dakika yapıldığında ısınma egzersizi olarak da uygulanabilir.

2. Oturma hareketi: Bacaklarınızı omuz genişliğinde açın. İpi omuzlarınızdan öne doğru sarkıtarak gergin bir şekilde tutun. Eğer elinizdeki ip yetersiz olursa uzun bir tahta parçası ya da oklava da kullanabilirsiniz. Oklavayı omzunuzun üzerine koyarak iki elinizle sıkıca tutun. Bu arada bacaklarınızı hafifçe eğin. Poponuz arkaya doğru çıkık bir şekilde dururken göğsünüzü öne doğru itmelisiniz. Eller hiç hareket etmeden durmalı. Sonra bu haldeyken tekrar düz durmaya çalışın ve tekrar aynı pozisyonu alın. Yani tıpkı bir sandalyeye oturur gibi yapın. Bunu başlangıç için iki ayrı set halinde 10 kez tekrarlayın. Daha sonraki günlerde bu sayıyı artırabilirsiniz.

ÖNERİ: Duruşunuzu çok dikkatli bir şekilde ayarlayın ve aynı şekli korumaya dikkat edin. Sağlıklı bir duruş için sırtınızın çok fazla öne doğru eğilmemesi gerekiyor.

3.Yana tekme: İpi bu kez ayaklarınıza geçirin. Bacaklar yine omuz genişliğinde olmalı. Vücut ağırlığınızı önce sağ ayağınızın üzerine vererek sol bacağınızı, topuğunuz diğer bacağınızın diz hizasına gelecek şekilde kaldırın. Bu arada ayağınız ve bacağınız sola doğru dönmeli. Bu hareketi sonra diğer ayak ve bacağınızla yapın. Bu şekilde 20’şer kez 5 set yapın.

SIKI BİR POPO İÇİN

Bacağın arkaya doğru savrulduğu hareketler ya da tekmeler popo için en ideal egzersizlerden. Ancak yine kullanacağınız peeling ve detoks özelliği olan ürünler, egzersizlerle birlikte uygulandığında cildinizin daha gergin ve sağlıklı görünmesine yardımcı olacaktır. Bu tür kremleri üç dakika boyunca elinize taktığınız bir masaj eldiveni yardımıyla cildinize iyice yedirin. Bunu haftada en az iki kez tekrarlamalısınız. Yağ yakan, popoyu şekle sokan ve bu bölgedeki selülitleri gideren çok sayıda özel krem bulunuyor. Kendi ihtiyacınıza göre en doğru ürünü seçip düzenli olarak kullanmalısınız. Bu tip ürünleri her gün düzenli olarak sabah ve akşam uyguladığınızda etkili bir sonuç elde edebilirsiniz. Kremi düzenli kullanmaya ve üzerindeki kullanım talimatına harfiyen uymaya çalışın. Bu kozmetik ürünleri, verdiğimiz egzersizler ile kombine ettiğinizde çok daha iyi bir sonuç alacaksınız.

ÖNERİ: Özellikle popo kısmındaki yağlanmadan şikayet edenler kısa sürede kilo vermek istedikleri için çok ağır diyetlere başvurabiliyor. Kesinlikle yağ içermeyen ekstrem bir diyete başlamayın. Bunun yerine A, D, E ve K vitaminleri yağ yakımına yardımcı olacaktır. Bunun için her gün bu vitaminlerden 30 ya da 50 miligram alabilirsiniz.

En etkili popo egzersizleri

1. Yukarı tekme atma: Dirseklerinizin ve dizlerinizin üzerinde durun. Beliniz bu esnada tek bir hat üzerinde duruyor gibi olmalı. Önce sol sonra da sağ bacağınızı sırasıyla yukarıya tekme atıyormuş gibi kaldırın. Bu tekmeleri attıktan sonra ayağınız yukarıdayken poponuzun sıkıştığını hissetmelisiniz. Bacağınız, yukarıdayken birkaç saniye bekleyin. Sonra yeniden eski yerine indirin. Bu hareketi her bir bacak için 10’ar kez 3 set halinde tekrarlayın.

ÖNERİ: Sırtınız düz dururken hareket sadece popo kaslarından güç almalı.

2. İple popo-bacak germe: İki bacağınızı da aynı yöne döndürerek üzerine oturun. Sol bacağınızın üzerine ağırlığınızı vererek o yöne doğru eğilin. Diğer bacağınızı yana doğru açın. İki elinizle sıkıca tuttuğunuz ipi asılı duran ayağınıza geçirin ve belli bir esneklikte tutun. Sonra kollarınızı hiç oynatmadan bacağınızla ipi olabildiğince arkaya doğru esnetmeye çalışın. Bu hareket en etkili popo egzersizlerinden. Aynı zamanda bacak kaslarınızın da çalıştığı bu hareketi 3 set halinde 20’şer kez tekrarlayın. Burada en çok dikkat edilmesi gereken nokta kolların hiç esnetilmeden kalabilmesi.

ÖNERİ: Bacak ve kol kaslarınızı da etkili bir şekilde çalıştıran bu hareket esnasında popo kaslarınıza yüklenmeye çalışın.

POPO KALDIRMA
Sırt üstü yatın. Bacaklarınızı bükün ve bir bacağınızı diğer bacağınızın üzerine atın. Bu arada iki elinizle sıkıca kavradığınız gergin ipi bacaklarınızın üzerinden geçirin. Bundan sonra yapacağınız şey ise ipi, poponuzu yukarıya kaldırarak germek. Sonra tekrar aşağıya aynı konuma getirin. Bu hareket popo kaslarını oldukça iyi çalıştırır. Hareketi 10 kez tekrarlayın. Biraz dinlendikten sonra diğer bacağınızı üste alarak tekrar edin. Bunu her bacak için 3 set halinde 10’ar kez tekrarlayın.

ÖNERİ: Hareketin efektif olmasını istiyorsanız poponuzu yukarıdayken sıkın ve kaslarınızı hissedin.

Konu Selim Hoytur tarafından (04.08.13 saat 00:08 ) değiştirilmiştir..
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Tags
bacaklar, galeri, güzel, kaldırma, popo

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün zaman ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu anki saat: 07:31 .