Nüve Forum


Diyet - Fitness hakkinda Basen ve Göbek ile ilgili bilgiler


Basen ve Göbek sorunu olan arkadaşlar basit bir kaç egzersizle bu dertlerinizden kurtulabilirsiniz? NASIL MI? BUYRUN BACAK EGZERSİZLERİ Bacaklarınızın 3 hafta kadar kısa bir sürede sıkılaşmasını istiyorsanız, bu hareketleri haftada

Cevapla

 

LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 03.02.07, 00:34
gunergunbay - ait kullanıcı resmi (Avatar)
Çılgın
 
Üyelik tarihi: Nov 2006
İletiler: 820
gunergunbay yakında çok ünlü biri olacak!gunergunbay yakında çok ünlü biri olacak!
Standart Basen ve Göbek

Basen ve Göbek sorunu olan arkadaşlar basit bir kaç egzersizle bu dertlerinizden kurtulabilirsiniz?
NASIL MI?

BUYRUN

BACAK EGZERSİZLERİ



Bacaklarınızın 3 hafta kadar kısa bir sürede sıkılaşmasını istiyorsanız, bu hareketleri haftada en az 3 kez yapın. Belli sayıda setler yapmak yerine, artık devam edemeyecek kadar çok yorulana değin tekrar ederek hareketlerin etkisini artırabilirsiniz.

Baldırları şekillendirmek için
Bacaklarınızı 90 cm kadar açın, ayak parmak uçlarınız dışarı baksın, ellerinizi kalçalarınıza koyun. Üst bacaklarınız yere neredeyse paralel olana dek dizlerden kırın. Daha sonra elinizden geldiğince çok parmak ucuna kalkıp inin. Bu, bacaklarınız için mükemmel bir egzersizdir ve baldırlarınızı da inceltir.

Bacaklarınızın iç kısımlarını inceltmek için
Sağ yanınız üzerine yatın ve sol bacağınızı sağ bacağınız üzerine atarak önünüzde durmasını sağlayın. Daha sonra sağ bacağınızı uzatarak yerden yavaşça 30 cm kadar kaldırın. Bunu yaparken sağ bacağınızı dizden hafifçe kırık tutun. Hareketi yaparken bacağınızın iç kısmındaki kasları kullanmaya özen gösterin. Daha sonra bacağınızı yavaşça indirin. Zaman içerisinde hafif ağırlıkları da egzersize katabilirsiniz.

Sıkı dizler için
Bacaklarınızı omuz genişliğinde açarak ellerinizi kalçalarınız üzerine koyun. Sol bacağınızla, ileri doğru elinizinden geldiğince uzun bir adım alın. Daha sonra dizden krın. Böylece sol üst bacağınız yere paralel ve sol diziniz de tam olarak ayak bileğinizin üzerinde olacaktır. Başlangıç pozisyonuna dönrerek sağ bacakla tekrarlayın. Bu egzersiz, diz bölgesinde biriken inatçı yağ rezervlerini küçültür.

Bacaklarınızın dış kısımlarını inceltmek için
Sağ yanınız üzerinde yatarak, bu bacağı 45 derecelik bir açıyla kırın. Yukarıda kalan bacağı, ayağınızı gergin tutmaksızın önünüze doğru uzatın. Sol elinizden destek alarak ağırlığınızı öne doğru verin. Daha sonra bacağınızı yavaşça yukarı kaldırarak 2 sayı sayın ve gene 2 sayı sayarak yavaşça indirin. Bunu tekrar edebileceğiniz kadar tekrar edin.

Üst bacaklarınızı inceltmek ve sıkılaştırmak için
Bir duvarın önünde, duvardan yaklaşık 60 cm kadar uzak durun. Sırtınızı duvara dönün ve sanki bir sandalyeye oturacak gibi vücudunuzu alçaltın. Sırtınızı dik tutarak, üst bacaklarınız yere paralel olana değin çömelin. Bacaklarınız iyice yorulana kadar pozisyonu koruyun. Bu hareketle, bacaklarınızdaki tüm üst kasları da çalıştırmış olursunuz.



Bacaklarınızı kuvvetlendirecek en iyi egzersiz seçenekleri; bisiklet, yürüyüş, koşma ve yüzme. Bu sporları düzenli olarak yaptığınızda bacaklarınızın biçimlendiğini fark edeceksiniz.

1- Yere uzanıp yan dönün. Ağırlığınızı poponuzla baldırınıza verin. Sol dizinizi kendinize çekin. Ayak tabanınız yere değmeli. Sağ bacağınızı iyice uzatın. Ayak parmaklarınız dışarıya bakmalı. Bacağınızı 10 kez aşağı yukarı hareket ettirip, diğer yanınıza dönün.

2- Yüzüstü uzanın, ellerinizi çenenizin altında birleştirin. Bacaklarınızı yukarıya kaldırın ve makas şeklinde hareket ettirin. Egzersizi 30 kez tekrarlayın.



Kalçalarınız erisin!

Uygulayacağınız bu yöntemlerle basen ve kalça fazlalarınızdan kurtulacaksınız. Altı hafta içinde değişikliği kalça bölgenizdeki değişikliği fark edeceksiniz.
Sihirli yiyecekler

Hazırlayacağınız müslinin tadı oldukça leziz. İçeriğinde badem ve kurutulmuş meyvalar ve tahıllar kadar pek çok vücudunuza faydalı gıdalar bulunuyor. Ancak hepsi bir araya getirildiğinde kalça bölgenizdeki yağları hızla eritip, sizi forma sokuyor. Hazırlanışına gelince: 2 fincan yulaf tanesi, 2 fincan kırılmış fındık, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı.

Hazırlanışı

Malzemeleri karıştırıp, blender'dan geçirin. Hazırladığınız karışımı tam 12 porsiyon olacak şekilde eşit parçalara ayırın. Her porsiyonda karışımı bir bardak diyet soğuk süt ilave ederek tüketeceksiniz. Tabii üzerine yarım dilim muz da ekleyebilirsiniz.

Her günkü program

Kahvaltı: Bir porsiyon hazırladığınız müsli, bir fincan süt ve dilimlenmiş yarım dilim muz
Saat 11.00: Bir elma
Öğle: Bir porsiyon müsli ve yarım muz
Öğleden sonra: Bir avuç kuru üzüm
Ana öğün: Meyveyle birlikte temel gıdalar
Yatmadan önce: Bir portakal
Meyveler: Elma, kayısı, iki kurutulmuş erik, bir mango

Ana öğünler

Pazartesi: Bir parça tavuk kanat ya da göğüs ızgara, yeşil salata ve bir meyve
Salı: İki yumurtalı omlet, domates ve rendelenmiş havuçla tüketilecek.
Çarşamba: Bir çay fincanı büyüklüğünde yer tutan spagetti. Bir meyve.
Perşembe: İnce dilimlenmiş bir tavuk göğsü. Haşlanmış havuçla servis yapılacak. Dilerseniz yanına haşlanmış brokoli de alabilirsiniz. Bir meyve.
Cuma: Ton balıklı yeşil salata. Bir adet katı pişmiş yumurta. Bir meyve.
Cumartesi: Bir parça hindi göğsü, mısırla karışık yeşil salata. Bir meyve.
Pazar: 3 dilim rosto edilmiş biftek, havuçlu brokoli salatası ve iki adet haşlanmış patates. Bir meyve.

Kilonuzu korumak için yapmanız gerekenler

- Sık ama az yiyin.

- Aynı saatlerde yemek yiyin.

- Kahvaltısız çıkmayın.

- Tok karnına uyumayın.

- Okurken veya izlerken atıştırmayın.

- Yemekten önce su için.

- Çay, kahve gibi içecekleri az şekerli veya şekersiz için.

- Günde en az 15 dakika spor yapın.

- Mümkün olduğunca yürüyün.

- Yemek yerken küçük tabaklar kullanın.

- Kızartmalardan uzak durun.

- Stresten uzak durun.

- Az alkol kullanın.

KARIN EGZERSİZLERİ



Her gün düzenli egzersiz yaparak karın kaslarını çalıştırmak, kısa sürede bu sorunun üstesinden gelmenizi sağlayabilir. Günün her saati, aklınıza geldikçe karnınızı içinize çekip birkaç saniye bekleyin. Bu hareketi çalışırken, televizyon izlerken hatta yatarken de rahatlıkla yapabilirsiniz. Bu sayede, karın kaslarınızı harekete geçireceksiniz.

Yapmanız gerekenler

Yere sırtüstü uzanın, dizlerinizi birleştirip sağınıza dönün. Ellerinizi başınızın altında birleştirin ve dümdüz ileri doğru bakın. Vücudunuzun üstünü yavaş yavaş kaldırıp indirin. Bu hareketi on kez tekrarlayın. Yine sırtüstü uzanın ancak bu kez bacaklarınızı birleştirin, ileri doğru uzatıp havaya kaldırın. Sonra kollarınızı uzatıp ellerinizle bacaklarınızın iç kısmını kavrayın. Vücudunuzun üst böglesini kaldırıp indirin. Bu hareketi de on kez tekrarlayın.

__________________
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 10.02.07, 10:52
nazlıkız - ait kullanıcı resmi (Avatar)
Bilimsel
 
Üyelik tarihi: Jan 2007
İletiler: 2.477
nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!nazlıkız çok güzel bir geleceğe sahip olacak.Bu şimdiden belli oluyor!
Standart Ynt: Basen ve Göbek

hem sağlıklı hemde ince kalmak için önerilerini deneyeceğim...bakalım yararlı olacakmı
__________________
TÜRKSEN ÖVÜN, DEĞİLSEN DÖVÜN...


Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Tags
basen, göbek

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün zaman ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu anki saat: 09:41 .