Nüve Forum

Nüve Forum > akademik > İletişim Fakültesi > Halkla İlişkiler ve Tanıtım > Kurum İçi İletişimde Yeni Bir Yaklaşım: e-learning

Halkla İlişkiler ve Tanıtım hakkinda Kurum İçi İletişimde Yeni Bir Yaklaşım: e-learning ile ilgili bilgiler


[coverattach=1]İnternet teknolojileri sayesinde hızla değişen ve oldukça rekabetçi bir hale dönüşen iş dünyasında sadece farklı terminolojilerle değil, aynı zamanda yeni uygulamalarla da karşılaşılmaktadır. Yeni ekonomide "bilgi" kurumların en önemli değerlerinden

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, bu alanda yetişmiş işgücü sağlamak ve araştırmalar yapmak amacıyla oluşturulmuştur. Bölüm, gelişen iletişim ortamında önem kazanan halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, kamuoyu araştırmaları konularında verdiği eğitimle bu alanlara katkıda bulunmaktadır.

Cevapla

 

LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 23.11.10, 11:41
Atılgan
 
Üyelik tarihi: Feb 2008
İletiler: 450
grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.grafx artık çok görkemli biri.
Standart Kurum İçi İletişimde Yeni Bir Yaklaşım: e-learning

[coverattach=1]İnternet teknolojileri sayesinde hızla değişen ve oldukça rekabetçi bir hale dönüşen iş dünyasında sadece farklı terminolojilerle değil, aynı zamanda yeni uygulamalarla da karşılaşılmaktadır. Yeni ekonomide "bilgi" kurumların en önemli değerlerinden biri haline gelmiştir ve bu kapsamda kuruma getirilen yeni iletişim ve öğrenim tarzlarından biri olan e-learning sayesinde kurum içi iletişim etkin şekilde sağlanmış ve kurumun entelektüel sermayesi korunmuş olmaktadır. Bilgisayar destekli e- learning modeli sayesinde çalışanlara, kariyerlerinin her evresinde, ihtiyaç duyduklarında erişebilecekleri gelişim olanakları sağlanabilmekte; çalışanların işe bağlılıkları, motivasyonları, kuruma aidiyet duyguları ve iş memnuniyetleri arttırılabilmekte ve dolayısıyla kurum içi iletişim daha etkin hale gelmektedir. Bu makalede, e-learning stratejilerinin kurumlara nasıl uyarlanabileceği, yeni bir kurum içi iletişim aracı olarak kullanılan e- learning sayesinde, kurumların gereksiz zaman kaybını önleyerek ve daha az maliyetle nasıl daha etkin iletişim ve eğitim faaliyetleri gerçeleştirebildikleri, 175 katılımcıyla yapılan bir ampirik çalışma ve bulguları ile desteklenerek incelenmiştir.
The new approach about knowledge-based economy results in an increased demand for knowledge and communicative workers who are capable of higher¬order thinking and reasoning to solve intricate problems in the work place. There is a need to build more cost-effective and efficient workplace learning and communication environments to meet both individual and organizational objectives. E-learning, defined as instructional, communicative content and learning experiences delivered by electronic technologies, including the Internet, intranets, extranets in this paper successfully breaks limitations of time, space and creates benefits, including reduced costs, regulatory compliance, meeting business needs and retraining of employees.
This paper aims to discover to what extents internal communication using e- learning assists organizational learning. Internal communication management seeks to achieve support from internal stakeholders through building "two-way" relationship which is designed "open, trusting and
credible relationship" with employees constituencies will follow. All employees feel valued and are supported in developing their knowledge, skills and potential. They are engaged at the earliest possible in influencing organizational decisions, sharing informations, learning and problem solving. E-learning, as a new internal communication tool, supplies communications processes up, down and across the organization which everyone understand clearly and can access readily.
In this study, following a review of the internal and organizational communication literature, an empirical study was designed to evaluate the essences of experience relating to communication and e-learning within public and private organizations. A representative sample of employees will be interviewed with a questionnaire. Transcripts of interviews will be analyzed, coded and the essences of experience will collectively be synthesized in the description. Findings will be compared with the literature.


Ar. Gör. Elgiz YILMAZ
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi
Eklenmiş Resim
Dosya tipi: jpg business-mix-(11).jpg (7,5 KB (Kilobyte), 8x kez indirilmiştir)
Eklenmiş Dosya
Dosya tipi: pdf 92.pdf (38,1 KB (Kilobyte), 23x kez indirilmiştir)
__________________
[CENTER][URL="http://www.nevart.net/"][IMG]http://www.nuveforum.net/galeri/data/500/2602.jpg[/img][/url]
Güzel Sanatlar Fakültesi/Lisesi Yetenek Sınavlarına Hazırlık Kursu
Resim Yağlı Boya Hobi Kursu
Hızlı ve Etkili Okuma Kursu
Çocuklar için Hızlı Okuma Kursu
Çocuklar için Resim Kursu
Diksiyon Kursu
Nefes Teknikleri Kursu
Kişisel Gelişim Kursları[/CENTER]
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Tags
e-learning, kurum, yaklaşım:, ıçi, yeni, ıletişimde

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün zaman ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu anki saat: 13:30 .