Nüve Forum

Nüve Forum > eğlence > Moda-Güzellik > Mudo : Gençlerin harçlığına göre marka yarattık

Moda-Güzellik hakkinda Mudo : Gençlerin harçlığına göre marka yarattık ile ilgili bilgiler


Gençlerin harçlığına göre marka yarattık Müşteri profilinin yüzde 45***8217;inin 16-26 yaş grubundan oluştuğunu belirleyen Mudo, Fts 64 adını verdiği bir marka yarattı. Hedef ailesiyle birlikte yaşayan ve harçlıklarıyla alışveriş yapan

Moda-Güzellik Trendi burada yakalayın...

Cevapla

 

LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 09.03.08, 23:06
nuvekolik
Ziyaretçi
 
İletiler: n/a
Standart Mudo : Gençlerin harçlığına göre marka yarattık

Gençlerin harçlığına göre marka yarattıkMüşteri profilinin yüzde 45***8217;inin 16-26 yaş grubundan oluştuğunu belirleyen Mudo, Fts 64 adını verdiği bir marka yarattı. Hedef ailesiyle birlikte yaşayan ve harçlıklarıyla alışveriş yapan gençler...

Mudo ailesine yeni bir marka daha katıldı Fts 64... Sokak modasını ve trend kıyafetleri optimum fiyatlarla sunan koleksiyonun en önemli özelliği 16-26 yaş grubuna yönelik olması. Yeni koleksiyonun doğuş hikayesini marka Müdürü Begüm Gülfidan şöyle anlatıyor: ***8220;Türkiye tüketici endeksleri incelendiğimizde 16-26 yaş grubunun yüzde 45***8217;i oluşturduğunu gördük ve bu pazarda yer almaya karar verdik. Bu gençlerin sosyal statülerini, yaşam tarzlarını inceledik. Bu gençler genelde aileleriyle beraber yaşıyor. Dolayısı ile harçlık ya da asgari ücret gibi bir bütçeleri var. Bu da onları harcamalarında belirli öncelikler yapmaya itiyor. Biz de gençlerin trend olan kıyafetleri ekonomik bütçelerini fazla zorlamadan almaları için yeni bir Mudo markası oluşturduk.***8221;
Yeni markanın sezon modasının yakın takipçisi olacağını söyleyen Begüm Gülfidan 2008 yaz sezonunun detaylarını sıralıyor: Spor ve sokak giyiminde bu sezon kalite ve iç detayların önemini gözle görülür derecede artırdık.

Bu sezonda kadın koleksiyonunda ağırlıklı kullandığımız renkler; gri, indigo, beyaz, mor, mint, sarı, kırmızı. Erkek koleksiyonunda ise; gri, indigo, beyaz, elma yeşili, sarı, baby pink, haki renkleri hakim. İlkbahar-yaz sezonunun vazgeçilmezleri arasında ise gömlek ve gömlek elbiseler, slogan baskılı t-shirtler ile yağmurluklar var.
Her ürünü itinayla hazırladıklarını belirten Begüm Gülfidan, ***8220;Giysilerin yüzü kadar içi de bizim için önemli. Örneğin polo tişörtelrin yaka biyeleri ya da pantolonların kemer içlerindeki baskılar gibi detaylar kaliteyi artırıyor. Pantolonlara sigaret ve boru paçanın yanı sıra bol kesim de ekledik***8221; diyor.


08.03.2008

GAZETEVATAN.COM
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Tags
gençlerin, göre, harçlığına, marka, mudo, yarattık

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün zaman ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu anki saat: 16:19 .